Všeobecné obchodné podmienky MiSi s.r.o.

Všeobecné obchodné podmienky MiSi s.r.o.

OBCHODNÉ PODMIENKY


1) Všeobecné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je: MiSi s.r.o., so sídlom Zákopčie Stred 1043, 023 11, IČO: 54 835 976, DIČ: 2121802936. 

Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina oddiel: s.r.o., Vložka číslo 80352/L. 


2) Kontaktné údaje

Kontaktné údaje predávajúceho: 

MiSi s.r.o.

Zákopčie Stred 1043, 023 11

E-mail: misi.slovakia@gmail.com

Telefón: 00421 908 252 594

00421 905 846 350

IBAN: SK78 1111 0000 0017 1990 6000


3) Predmet zmluvy

Predmetom zmluvy sú len položky uvedené v kúpnej zmluve – objednávke (ďalej len tovar). Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzatvorené medzi predávajúcim a kupujúcim, vzniknuté pri uzatváraní kúpnej zmluvy. 


4) Objednanie tovaru

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí vo formulári. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Všetky ceny tovaru sú uvedené vrátane DPH. Predávajúci je v závislosti na charakter obchodu (t. j. množstvo tovaru, výška ceny a nákladov na prepravu a pod.) vždy oprávnený žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky vhodným spôsobom (telefonicky/písomne). Pri potvrdení objednávky kupujúci okamžite dostane spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci uviedol. 


5) Cena a dodacia lehota tovaru

Ponúkané ceny uvedené na stránke predávajúceho sú platné v dobe objednania. Cena tovaru je uvedená vrátane DPH (20%), bez nákladov na dopravu. Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až po pripísaní celej kúpnej ceny na účet predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim je súčasne daňovým dokladom. Prevzatie tovaru kupujúcim je možné až po jeho úplnom zaplatení. K cene tovaru je pripočítaná cena dopravy. 


6) Zrušenie objednávky – STORNO

Stornovať objednaný tovar má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy, bez storno poplatku. Zrušenie objednávky zašle kupujúci predávajúcemu na e-mailovú adresu misi.slovakia@gmail.com


7) Odstúpenie od zmluvy

V zmysle ustanovenia § ods. 1 Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru, na základe zmluvy uzavretej na diaľku, máte právo od takejto uzavretej zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu do 14 dní. 

Spotrebiteľ musí najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť, alebo ho odovzdať predávajúcemu. 

Tovar nesmie byť poškodený alebo používaný. Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim. Tovar sa nevracia na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku sa neprijíma, vracia sa späť. 

Až kupujúci vráti objednaný tovar poškodený, použitý, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim kupujúcemu odoslaný, berie kupujúci na vedomie, že je predávajúci oprávnený o takto vzniknutú škodu určiť sumu, ktorá má byť kupujúcemu za objednaný tovar vrátená. 

Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť a do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy vráti kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar, alebo vopred dohodnutým spôsobom späť, ako i náklady na dopravu v zmysle ustanovenia §9 ods.3 zákona č.102/2014 Z. z. nemusí však vrátiť peniaze skôr, ako mu je tovar doručený, alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade, ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám. 

Náklady spojené s vrátením tovaru hradí kupujúci. 

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať. 

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy), alebo jej časť, ak:

  • Je tovar nedostupný
  • Sa zmenila cena materiálu. 

V takomto prípade je predávajúci povinný informovať o tejto skutočnosti kupujúceho a vrátiť kupujúcemu prípadnú zaplatenú zálohu do 14 dní od oznámenia o zrušení objednávky (odstúpení od zmluvy).


8) Záručná doba a reklamácia tovaru

1. Záručná doba je 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamovať je možné len tovar u predávajúceho zakúpený a zaplatený. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar mechanicky nepoškodený, s dokladmi a informáciami potrebnými na posúdenie reklamácie:

  • Dátum dodania alebo prevzatia tovaru u predávajúceho 
  • Kópiu faktúry o kúpe tovaru u predávajúceho
  • Reklamované množstvo 
  • Na požiadanie predávajúceho predloží kupujúci aj fotodokumentáciu

2. Záruka sa nevzťahuje na vizuálne zmeny, ktoré vzniknú bežným používaním. Netýka sa taktiež vád, ktoré vznikli nesprávnym a nevhodným zaobchádzaním zo strany kupujúceho, nedodržania pokynov predávajúceho, a taktiež vád vzniknutých vinou kupujúceho. Reklamácie týkajúce sa rozdielneho vonkajšieho vzhľadu dodaného tovaru od vzhľadu tovaru uvedeného na internetových stránkach, ktorý je spôsobený chybným ošetrením, nie sú oprávneným dôvodom k vráteniu tovaru a k riadnemu uplatneniu reklamácie. 

3. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady. 

4. V prípade uplatňovania reklamácie sa kupujúcemu odporúča telefonicky oznámiť túto skutočnosť predávajúcemu, spísať reklamačný protokol a doložiť fotografie. Na základe týchto informácií sa odporučí kupujúcemu ďalší postup pri vybavovaní reklamácie. Takáto reklamácia bude však uznaná iba po bezprostrednom prevzatí a otvorení balíka. 

5. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne. 

6. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar, alebo má právo na výmenu tovaru za nový. 

7. Predávajúci oznámi kupujúcemu vybavenie reklamácie e-mailom alebo poštou. Informovanie e-mailom o vybavení reklamácie má rovnakú platnosť ako informovanie listom prostredníctvom pošty. 

Predávajúci vydá kupujúcemu reklamačný protokol s uvedením, kedy právo uplatnil, s informáciou o postupe a dobe trvania. Toto potvrdenie je kupujúci povinný predložiť pri opakovanej reklamácií. Kupujúci je povinný prevziať reklamovaný tovar najneskôr do 1 mesiaca odo dňa oznámenia o uzavretí reklamácie. V prípade, ak tak neurobí, má predávajúci právo účtovať poplatok za skladovanie jeho tovaru sumou 1,- bez DPH za deň skladovania. 

8. Predávaný tovar musí byť využívaný len k účelu, na aký je určený. 

9. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietnutím, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má byť v zmysle Zákona č.391/2015 z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaný v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR, pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov. 


9) Záverečné ustanovenia

Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa č.250/2007 Z. z. právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené, ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného a Občianskeho zákonníka. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete, ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.